Rubja lettem

BazsaLicom - Letisztult élvezet

2018. augusztus 24. - Rubja lettem

0f89680d-4fa1-4ef5-b6fe-c634ea78546a.jpeg

Debrecenbe látogatott a Food Truck Show. Igazi felüdülés volt ez számomra, hiszen a debreceni főtéren leginkább az unalomig ismételt kolbász, pörkölt, stb... szokott szerepet kapni.

Színes és változatos Food Truckok parkoltak egymás mellett, nekem azonban az egyik autó nagyon elnyerte a tetszésemet. Ez a kocsi volt a BazsaLicom Food Truck. Kellemes Menta zöld színű büfékocsiról van szó. Az étlapjukat megnézve úgy döntöttem teszek egy próbát náluk. Helyes döntés volt. Kicsi sorbanállás után, (ami ebben az esetben pozitívum, mert sokak voltak kíváncsiak rájuk.) megkérdeztem, hogy mi az amit ajánlanak. A Pulled Pork szendvicset mondták, hogy kóstoljam meg. Ezután picit vártam.

dd84be18-4f35-41e8-b5ce-7203164e2e57.jpeg

Tudni kell rólam, hogy heti 1-2 alkalommal készítek Pulled Pork szendvicset, így nem vártam csodákat. Rövid időn belül megérkezett a szendvics. Nagyon jól nézett ki. Ezután megkóstoltam, Isteni buciban volt. Amivel dobni lehet ezen az ételen, az a buci és ez sikerült nekik. Mégis letisztult volt az egész. Nem a szélsőséges ízek bombázták a nyelvem, hanem egy összeállt egész, harmonikus ízélmény volt. Minden ízből csak annyi volt, amennyi kell. 

Nekem elnyerték a tetszésemet és alig várom, hogy ismét sorban álhassak a Truck előtt.

Sok Sikert Kívánok a BAZSALICOM FOOD TRUCK-nak!

A bejegyzés trackback címe:

https://rubjalettem.blog.hu/api/trackback/id/tr2014200065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása